ارشاک ارشاک ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

ارشاک عشق مامان و بابا

ارشاک و گردش در پارک

1392/2/17 12:01
نویسنده : سحر
314 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازم

از بعد از عید داریم تقریبا هر روز می ریم پارک ... چون شدیدا عاشق تاب و سرسره هستی

اما بچه خوبی هستی بعد از یه ذره بازی می گم بریم خونه اول می گی نه اما وقتی بغلت می کنم فقط دو سه بار می گی عاباس عاباس ( یعنی تاب تاب عباسی ) بعد که بهت می گم فردا دوباره می یام ساکت می شی و لبخند می زنی قربونت اون خنده ات بشم من

و حالا چند تا عکس از بعد از عید نوروز تا به حال 

مورچه جون

خیلی مثل بچه های مودب نشستی روی صندلی چشمک

گردش و تفریح در پارک

اینجا هم پارک ملته با خاله ستاره و خاله رویا و خشایار رفتیم

پارک گردی

پسرم کلی بدو بدو کردی توی چمنها بقدری که خسته سده بودی و روی زمین دراز کشیدی ...به هیچ صراطی هم راضی نشدی راه بری دیگه .. تا دم ماشین توی بغلم بودی .... از کت و کول افتادم

و اما شیطونی ها

شیطونی

اینجا تازه ناهار خوردی پریدی رفتی سراغ کامپیوتر

در و دیوار

 این هم بازی جدیده یه عشق میز تلویزیون داری فک کنم احساس می کنی قله دماونده

چادر

اما یه وقتایی هم برای خودت توی خونه عروسکیت بازی می کنی

 

هر روز بیشتر از قبل دوستت دارم پسرم ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

تداعی
17 اردیبهشت 92 12:08
خیلی نازه ماشالله خدا حفظش کنه براتون می بوسمش
صفورا مامان آوا
17 اردیبهشت 92 12:16
ای جااااان فدای شیطونیاش بزرگ شده ما شا ا... خیلی پسملمون
نیر
20 اردیبهشت 92 0:49
ماشالله چه قدی داره این گل پسر خیلی هم خوشگله دوستت دارم خوش تیپ
ازاده مامان هانا
1 خرداد 92 18:01
میووووووووووووووووووووفتیییی پسررررررررررررررررررررر چرا رفتی اون بالا اخهههههه لنگه هاناس کاراش خدایی سحر انقد میگم نکن دهنم کف می کنه تازگیا درو دیوارو زمینو مینویسه