ارشاک ارشاک ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

ارشاک عشق مامان و بابا

دل نوشته

1390/7/28 14:37
نویسنده : سحر
841 بازدید
اشتراک گذاری

برای تو می نویسم کودک من ...

سالهاست ازدواج کرده ام و سالهاست برای داشتن یا نداشتن فرزند با خود جنگیده ام ... از این هراسیده ام که کودکی به دنیا بیاورم که نتوانم مادر صالحی برایش باشم .. از عهده تربیتش بر نیایم که بس خطیر است این مسولیت

همیشه می گفتم اگر زمانی فرزند من بگوید چرا مرا به این دنیا آوردید چه پاسخی بابد به او بدهم... بالاخره با تمام این چراها و چگونه ها کنار امدم و اماده شدم نام مادر بر من نهاده شود.اکنون تو در درون منی از گوشت و خون من تغذیه می کنی و من همسفر لحظه ها هستم تا تو را ببینم و در اغوش گیرم...

هر آن آرزو می کنم بتوانم این مسئولیت سنگین را به درستی به سرانجام برسانم ... از زمانی که نطفه تو بسته شد تا زمانی که نفس می کشم همیشه کنارت خواهم بود.

دستانت را در دستانم می گیرم و برایت چتر حمایت خواهم ساخت

فرزندم برقرار باش و استوار

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)