ارشاک ارشاک ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

ارشاک عشق مامان و بابا

کمتر از 24 ساعت به دیدن روی گلت مونده

1390/8/6 13:07
نویسنده : سحر
442 بازدید
اشتراک گذاری

عسلی مامان پر از احساسات مختلفم که قابل وصف نیست فردا این موقه ایشالا تو توی بغل منی پا های کوچولوتو به دنیای خاکی می زاری و ایشالا راه درازی رو در پیش رو داری

همه انرژی های خوب و پاک دنیا نثار تو باد که خودت پاک پاکی

وقتی دوباره بر گردم اینجا یک مادرم ... یک مادر یه معنای واقعی کلمه ..... بار الها به من لیاقت مادر بودن را عطا کن امیییییییین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مروارید مامان آوا
6 آبان 90 13:55
سحر جوون به سلامتی زایمان کنی ان شا ا... دعا یادت نرهههههه
مامان رادمهر
7 آبان 90 13:49
سلام مبارکهههههههههههههههههههه. قدمش مبارک باشه ، به سلامتی و دل خوشی . از طرف من بوسسسسسسسسسسش کن . برای منم دعا کن پسرم 22 آبان میاد .
مامان سیما
8 آبان 90 9:25
سلام عزیزم تبریک میگم فک کنم الان دیگه نی نیت بدنیا اومده باشه قدم نو رسیده مبارک پس فک کنم یه چند وقتی تو وبلاگت نباشی دعا زودتر روزهای منم بگذره تا نی نیم زودتر بدنیا بیاد الان من 2 ماهمه کلی مونده تا نی نیم بزرگ بشه
عسل
10 آبان 90 23:26
ای جوووووووووووووووون پس پسر خوشگلتئن اومده مبارک باشه ایشالله زیر سایه پدر و مادرش 200ساله بشهخوشحالم که الان یه کوچولو توبه بغلتون دارین