ارشاک ارشاک ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

ارشاک عشق مامان و بابا

ارشاک بزرگ می شود

1391/4/4 19:00
نویسنده : سحر
468 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم سلام عشقم سلام تموم زندگیم حول تو می چرخه

تا دو روز دیگه هشت ماهت تموم می شه و وارد نه ماهگی می شی. گاهی می خوام این زمان رو متوقف کنم و تو که اینقدر شیرینی رو بری خودم فقط خودم نگه دارم... خیلی خودخواهم نه؟

روزها با سرعت باورنکردنی ای می گذرند و من این گذر زمان رو فقط در تو می بینم تویی که هر روز و هر لحظه جلوی چشام بزرگ می شی

دوستت دارم پسر گلم

ارشاک در حال حاضر کارهای زیر زا انجام می ده:

بدون کمک می نشینه

بابا دده ماما گخخخخخخخ بوووووووه می گه

دست می زنه

دیگه دوست نداره تنها باشه

با لیوان آبش خودش آب می خوره

روروئک سواریش پیشرفت کرده

خیلی بیشتر از قبل می خزه و تلاش می کنه چهاردست و پا بشه

و اما ....

 چند عکس:

روروئک

روروئک سواری

فرشته کوچک لالا کرده

آروم بخواب ارشاکم مامان بیداره

پسرم TVتماشا می کنه

ارشاک در صندلی غذاارشاک دوست داره این شکلی توی صندلی غذاش بشبنه

پدر و پسر پسر تبدار من که مجبور شد با مامان بابا بره عروسی اینجا خونه شهلا جونه

ارشاک در حال بازی با واکر

ارشاک در حال بازی با واکر

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

الناز(مامان بنیا
6 تیر 91 13:22
این پسری شما چه چشمای قشنگی داره WWW.BENYA.NINIWEBLOG
مامان عرشیا
6 تیر 91 14:22
وایی عزیزم چه عکسهای خوشگلی .گلم چه ناز میشینی روی صندلی غذات .
مامی مائده
6 تیر 91 17:33
هشت ماهگیت مبارکککککککککک
نهیر
31 تیر 91 13:40
افرین به این گل پسر با این همه پیشرفت نمکیییییییی اون لبهاتو بخورم گوشتیه خوب چیکار کنم
حدیث
3 مرداد 91 11:22
فدای چشای تب دارت ایشالاه دیگه مریض نشی گلم
مروارید مامان آوا
4 مرداد 91 15:03
عزییییییییزم خییییییییلی شیرینی تو