ارشاک ارشاک ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

ارشاک عشق مامان و بابا

سونو گرافی

1390/7/28 13:50
نویسنده : سحر
1,232 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم

قربون دستای کوچولوت برم من.... دیروز داشتم وب گردی ی کردم یه مطلب خوندم در مورد یه نی نی که منو نگران کرد. ظهر که بابا پژی از سر کار اومد گفتم عصر میخوام برمسونو ... خیلی مخالفت کرد گفت بیکاری نشستی پای نت هر چی می خونی جو گیر می شی و از این حرفا خلاصه عصر شد و من سر حرفم موندم

با بابا پژی رفتیم سونوگرافی آخرین بار که دیده بودمت توی هفته 14بود!!!!!!!  یه بار بعد از اون رفتیم برا تعیین جنسیت که دکتر مانیتورو بر نگردوند من ببینمت

چشات بسته بود لپ داشتی دو تا لپ تپل ماشالا خیلی ماه بودی دستاتو هم مشت کرده بودی قربونت برم  

پسرم توی 37 هفته وزنت 3176 گرم بود. رستم من خوشحالم که ریزه میزه نیستی ایشالا توی 2 هفته باقیمونده هم حسابی وزن بگیری

دستای ناز و کوچولوتو می بوسم

تو عشق منی

 









پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان دینا جون
26 دی 90 20:39
سلام.دینای منم تقریبا هم سن گوگولی شماست.خوشحال میشم سری به وبلاگش بزنین و نظر بدین.