ارشاک ارشاک ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

ارشاک عشق مامان و بابا

تولد یک سالگی گل پسر

1392/1/24 10:07
نویسنده : سحر
4,102 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان تولدت مبارک

تولدت مبارک

یک ساله شدی و دل من در این یک سال فقط برای تو تپید

دوستت دارم پسرم

پارسال در هفتم آبان ساعت 9:15 صبح بارونی به دنیا اومدی ... در زادروز کورش کبیر .... امید وارم همچون کوروش نام نیکی ازت به جا بمونه

و اما ........

جشن تولد یک سالگی

بعد از یک ماه برنامه ریزی در تاریخ 4 ابان برات جشن تولد گرفتیم

فهرست مهمانان:

اعضای خانواده و فامیل :

مامان مهین بابا حسین

خاله ستاره عمو محمد و ارشیا جون

دایی امیر و دایی اسی

شهلا جون

عمه پرندیس عمو حسن و پارمیس جون

خاله سهیلا و آقای دکتر کریمی و هومن جون ( خاله بابا پژِی)

عمو آرین و عم سینا ( پسرعموهای بابا پژواک)

دوستان مامان و بابا:

خاله رویا عمو عباس و خشایارجون

خاله تکتم و عمو حسین

پریسا جون و عمو وحید و علیرضا جون

خاله مهرآئین عمو حمید و ماهان جون

سعیده جون و عمو فرهاد و سروناز جون

خانم محبتی و آدرینا و الینا جون

 

از همه مهمونا ممنون که اومدن و جشن ما رو صفا دادنگاوچرانهورا

و اما من که قرار بود برات تولدی با تم رنگین کمان بگیرم به خاطر پیدا نکردن وسایل تولد به تم بادکنکی تغییر پیدا کرد زبان

برای شام شب خیلی پرس وجو کردم حسابی گیج شه بودم که چی کار کنم

یه بار با خاله ستاره تصمیم گرفتیم که خودم شام بپزم

بعد هر چی فکر کردم دیدم واقعا تنهایی نمی تونم

بنابراین لیست نهایی شام

چیکین چیلی

پیراشکی

ته چین مرغ

دلمه گل بادمجون و

حلیم بادمجون بود

که فقط حلیم بادمجونو خودم درست کردم

بقیه رو سفارش دادم

خدا پدر دوست نی نی سایتیم شیما جونو بیامرزه که شماره یه خانومی رو برای سفارش شام بهم داد

پیش غذا هم

سالاد فصل

و سالاد انار بود

برای دسرهم

خاله رویا زحمت درست کردن

ژله خرده شیشه

موس شکلات

و کرم زمستونی روکشید

مامان مهین هم حلوای کدو حلوایی درست کرد

و اما عکس

 ارشاک و کیک

 

بقیه عکس ها در ادامه مطلب

 

 

 

تزیین خونه

تزیین خونه

تزیین

گیفت تولد

گیفت تولد

دقایقی قبل از حاضر شدن

ارشاک دقایقی قبل از آماده شدن برای جشن تولد

دلمه گل بادمجون

دلمه گل بادمجون ته چین

ته چین و پیراشکی چیکن چیلی

چیکن چیلی

حلیم بادمجون

حلیم بادمجون

ارشاک ومیز شام

ارشاک ومیز شام

به علت هول زدگی مهمونا نشد یه عکس درست حسابی با میز شام بگیریم

کرم زمستونی و ژله

کرم زمستونی و ژله

موس شکلات

موس شکلات

دسرها هم قصه مشابه غذاها رو داشت تعجب

کیک

کیک تولد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان سید مهدی کوچولو
8 آبان 91 12:04
سلام وبعد تبریک تولد یکسالگی گل پسرتون .ایشاله که همیشه سالم و سرحال باشه.به ما هم سربزنید.
ازاده مامانه هانا
9 آبان 91 0:28
همه چی مبارک الهی من فداش بشم که بزرگ شدی یه ساله شدنت مبارک ارشاک خالهههه پس ادامه مطالب کو؟
آنی
9 آبان 91 9:16
تولد یکسالکی گل پسری مبارک ایشالا هزار ساله باشه ....راستی غذاهای این خانمه خوب بود؟کجاست ؟شمارشو بمنم میدی؟
باران اردیبهشت
10 آبان 91 18:14
یکسالگی گل پسری مبارکککککککک انشاالله 120 سال با خوشی و سلامتی براش تولد بگیری ادامه مطلب و پیشی برده ؟
مریم مامان پندار
11 آبان 91 17:02
اومدم اینجا هم تبریک بگم زاد روز فرخنده پسر گلت رو تا یادگاری بمونه براش قربون اون صورت مهربونت خاله جون تولدت مبارک
حدیث
11 آبان 91 22:24
تولد مبارک ارشاک جون امید وارم روحت به بزرگی روح کوروش کبیر باشه دلمون و اب کردی سحر جون پس کوش ادامه مطلب
مامان شایان
20 آبان 91 14:16
تولد گل پسرتون مبارککککککککک
شيما
20 آبان 91 15:31
عزيزم تولدت مبارك ايشالا تولد ١٢٠ سالگيت... واي سحر جون من كاري نكردم. خوشحالم كه تونستم يه كمكي بكنم، تا باشه از اين جشن ها و شادي و خوشحالي باشه
مامان رادمهر
27 آبان 91 10:03
عزیزم تولدت مبارک شاد باشید
مادر خانومی
30 آبان 91 8:43
سلام گل پسر قند عسل. تولدت مبارک. با بهداد من دوست می شی؟ تقریبا همسن هستند. به ما هم سر بزنید. من لینکتون کردم.
مامان عرشیا
4 آذر 91 16:28
عزیزم تولدت مبارک ایشالا 100 ساله بشیییییییییی .
نرگس
27 آذر 91 18:41
سلام تولدپسر کوچولوت مبارک فکر میکردم فقط اسم پسر کوچولوی ما ارشاک برام جالب بود .