ارشاک ارشاک ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

ارشاک عشق مامان و بابا

عکس 10 ماهگی

1391/7/3 10:41
نویسنده : سحر
1,155 بازدید
اشتراک گذاری

ارشاک نون خور

پسرم داره نون می خوره هههههه به به خوشمزه

بقیه در ادامه مطلب

بازیگوش مامان

قربونت برم ژولی پولی من

نشستن بانمک پسری

عاشق این مدل نشستنت هستم من قلب

پسرم قبل از ددر رفتن

قربون ژشتت برم که این قدر ناز نشستی هووووووووو می خورمت

این طوری نگام نکن می خورمت هابه چه می اندیشد

این هم ژست تبلیغاتی پسرم می خواد نماینده مجلس بشه هههههه

به چه می اندیشد یولمو قشنگ

این جا هم پسرم مو قشنگ شده بوس ماچماچزبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

یلدا(مامان کیان)
3 مهر 91 10:51
قربون آرشاک برم قند عسل نانازی خاله
مریم مامان پندار
3 مهر 91 10:58
الهی من فدای ژستاش و موهای نازش بشم جیگر طلای منه ارشاک
صفورا مامان آوا
3 مهر 91 11:26
عزیییییییییزم خیلی شیرینی تو هااااااااا من عاااااااشقتم
حدیث
15 مهر 91 14:11
واییی مشکات هم همین جوری میشینه دختر من کلا کاراش پسرونست ههه ههه بابا ژستتو قربووون خیلی بزرگ شدی ارشاک جون همیشه سالم و سلامت باشی گل پسر
نیر
15 مهر 91 23:40
دلم میخواد بغلت کنم و بعد هییییییییی بوست کنم