ارشاک ارشاک ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

ارشاک عشق مامان و بابا

سفری دو روزه به سرزمین پدری

1392/3/4 13:55
نویسنده : سحر
1,390 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازم سلام

خوبی

جمعه گذشته روز پدر بود و بابات خیلی دلش برای پدر مرحومش تنگ شده بود برای همین تصمیم گرفتیم یه سر بریم پیش مامان شهلا و عمه جونت

پنج شنبه من و بابا مرخصی گرفتیم و 4 شنبه شب رفتیم تربت

تو توی راه خواب بودی و وقتی رسیدیم هم خواب بودی نصف شب بیدار شدی و امودی توی هال خوشحال از دیدن پارمیس دختر عمه ات

تا یه ساعت نخوابیدی

منم که خیلی خسته بودم

ساعت 6 صبح دوباره خوابیدی و از 8 بیدار شدیو مشغول بازی با پارمیس شدی

من هم فرار کردم و رفتم خونه عمه لالا کردم زبان

بهد از ظهر رفتیم سر خاک باباجونی

و شب هم مثل همیشه به مهمون بازی از خونه این عمه به خونه اون عموی پدری گذشت

جمعه بابا لالا بود تمام مدت و ما بعد از ظهر رفتیم بیرون شهر و تو که از صبح تا عصر همش توی حیاط شیطونی کرده بودی هلاک بودی

و چند عکس از این دو روز

 1

ارشاک مشغول شیطونی در خونه شهلا جون

 

برای دیدن بقیه عکسا به ادامه مطلب مراجعه کنید نیشخندزبان

پارمیس

ارشاک و مرحوم بابا جون

2

3

4

5

ارشاک و کندم زار

این عکس رو خیلی دوست دارم مثل تابلوی نقاشی شدی توی بغل عمو حسن در دور دستها خیلی قشنگه

6

اینم هنر مندی مامان با گرفتن عکس از یه منظره چشم نواز

7

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان وانیا
4 خرداد 92 17:27
همیشه به سفر اقا ارشاک خوش باشین عزیزم


مرسی خاله جون
آني
6 خرداد 92 9:28
واي واي چه عكساي خوشگلي چه پسمل نازييييييييي


مرسی عزیزم
مریم مامان پندار
6 خرداد 92 13:37
خیلی عکسای نازی بودن
دلم برا آرشاک و دختر عمه نازش تنگ شده
ببوسشون سحر جان


ممنون مریم جون ... دل ما هم برای شما تنگ شده